איך לבחור מחשבים מתקדמים כמתנה?

המחשב הוא כלי עבודה נאמן ומכונת עבודה, בעת ובעונה אחת. היצע המחשבים רחב, כך שלא כדאי לבחור מחשב חדש בקלות ראש. ניתן להצביע על כמה כללי עזר לבחירה נכונה. בשורות הבאות נסביר איך מומלץ לבחור מחשבים מתקדמים, לכל מטרה. 

ניידות ומשקל המחשב 

אחד השיקולים המרכזיים כיום בבחירת מחשב מתקדם, הוא עד כמה יהיה נוח בתור פתרון נייד. כלל המפתח הוא – קל שווה נייד יותר. ככל שנחוץ לכם פתרון שילווה אתכם בדרך, בבית או במשרד אך גם במקומות אחרים, כך כדאי לבחור פתרון כגון מחשב נייד לנובו i5 או דגם מקביל לזה. זהו פתרון שמביא עימו ביצועים טובים ולמעלה מכך. יחד עם זאת, הוא בנוי בצורה נוחה לנשיאה, משקלו לא מעיק על הגב וקל להשתמש בו בבית ובאוניברסיטה, במשרד או בבית הקפה, בחנות או בפגישה אצל לקוח שלכם. זהו פתרון פרקטי מאוד, לכל מטרה כמעט. 

גודל מסך ורזולוציה 

בבחירת מחשב מתקדם לכל מטרה, קריטריון מרכזי וחשוב ביותר הוא גודל המסך והרזולוציה. למשתמש הממוצע, נדרש מחשב עם מסך בינוני ורזולוציה טובה למדי. מסך גדול מדי, שיתאים לגיימרים, הופך את המחשב למסורבל וכבד יחסית. מסך קטן, מגביל את השימושיות של המחשב במצבים שונים. במידה והמחשב נועד לשמש אתכם במקומות מוארים והומי אדם, צריך לבחור מסך שמתאים לתאורה מוגברת וכדאי להיעזר באוזניות איכות (לשם צפייה בתוכן, שיחות וועידה, השתתפות בקורסים מקוונים, ישיבות עסקיות וכדומה).

כושר עיבוד והגדרת התקציב 

מחשב מתקדם יהיה על פי רוב בעל מעבד בינוני עד טוב. הוא מספק מהירות עיבוד טובה ויכולת להריץ יישומים מתקדמים במקביל. יחד עם זאת, המעבדים המתקדמים ביותר, גם עולים בהתאם. לכן, מומלץ בשלב הזה להחליט מהו התקציב שתוכלו להרשות לעצמכם. נקודת המפגש בין התקציב לבין המעבד האופטימלי, תיתן לכם כמה אפשרויות טובות שמהן תוכלו לבחור. כמובן, כדאי להביא בחשבון עובדות ונתונים נוספים, כגון אורך החיים של הסוללה, מהירות טעינה, נוחות השימוש במקלדת המסופקת וכן הלאה. במידה ונדרשים לכם כלי עזר נוספים, המשיכו לקרוא את השורות הבאות. 

הגדרת צרכי המשתמש 

אם מחשב מתקדם לכל מטרה זה משהו קצת כללי מדי בשבילכם, זה הזמן להגדיר מטרות קונקרטיות. חשוב להגדיר מהם הצרכים שלכם, למה המחשב ישמש אתכם והאם יש שימושים שלא רלוונטיים עבורכם. לדוגמא, אם אתם צריכים מחשב מתקדם שישמש אתכם לעבודה אך גם כגיימרים, תצטרכו פתרון עם מעבד חזק ומהיר מהממוצע, בשילוב כרטיס גרפי מעולה וקצב רענון מסך אפקטיבי לגיימרים. אם המטרה שלכם איננה מחשב למשחקים, אפשר לבחור מחשב מתקדם אך פחות עתיר ביצועים מבחינה גרפית. חשוב לציין שבתחומים מקצועיים מסוימים, למשל אדריכלות, אנימציות או פיתוח משחקים, מועדפים מחשבים מתקדמים בעלי כוח עיבוד חזק ומסך איכותי ומוגדל. 

מתנה שימושית ואיכותית

אין ספק שלפנק את עצמכם או יקר לכם במתנה כדוגמת מחשב מתקדם יכול להיות אחת המתנות השוות ביותר. ועוד טים זהב: אם אתם מתכוונים להתנייד הרבה עם המחשב הנייד שלכם ברכבת, בעבודה או בכל מקום אחר, אנו ממליצים לכם להשתמש בתיק גב מיוחד נגד גניבות על מנת להמשיך ולהנות מהציוד המתקדם שלכם. 

מוצרים מומלצים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלחנות