גאגדטים וטלפונים כמתנות ליום הולדת

אם לאורך שנים רכשתן לגבר שלכן מתנות שונות ליום ההולדת או ליום הנישואים כמו ביגוד או הנעלה, עכשיו אפשר לרכוש לו גם ג’אגדטים עבור הטלפון הסלולרי שלו ואין ספק שהוא יאהב מאד את המתנות האלו, לאור העובדה שהוא מחובר כמו כולנו לטלפון הנייד. יש הרבה מאד אפשרויות והבחירה נופלת בהתאם למוצרים שהוא זקוק להם כמו אוזניות איכותיות, מטען אלחוטי, מעמד להנחת הטלפון בעת הנהיגה תוך חיבור שלו לדיבורית ועוד. מעבר לכך אם הסלולרי שלו כבר משרת אותו תקופה ארוכה ויצאו מאז דגמים חדשים ומתקדמים יותר, זו הזדמנות מעולה לשדרג לו את הטלפון הנוכחי לטלפון מתקדם יותר.

כדי לבצע מהלך זה כדאי להגיע אל חנות טלפונית באילת ולהתרשם מההיצע הגדול של מכשירי הטלפון החדשים הן אייפון והן אנדרואיד לסוגיו השונים. לכל אחד מהמכשירים יש יתרונות בשיטת התפעול שלו, בגודלו של המכשיר ובנוחות השימוש בו. לכן בוחנים את הנושא באופן מעמיק על כל היבטיו כדי לרכוש בסופו של דבר את הדגם הנכון ביותר. אומנם מתנה זו הפתעה אך במקרה הזה עדיף להגיע לחנות עם בעל השמחה, כדי שהוא יבחר את הדגם שיהיה המתאים ביותר עבורו. 

ג’אגדטים למשרד 

עובדים ומנהלים נמצאים שעות רבות במשרד ולכן כדאי לרכוש להם מתנות שמותאמות למשרד. יש ג’אגדטים שהם חפצי נוי ולכן נחמד מאד למקם אותם על אחד המדפים במשרד כמו גלובוס מואר הקיים בכמה גדלים, מתקן לקפסולות קפה שיונח ליד מכונת הקפה, משחק שחמט מרשים העשוי מזכוכית, שעון קיר זוהר בחושך שאפשר לתלות על אחד הקירות, או מארז יפהפה של וויסקי שאפשר לשתות ממנו מעת לעת באירועים משמחים במשרד. 

ג’אגדטים הביתה 

אחד המשחקים שתופסים תאוצה בשנים האחרונות הוא משקפי מציאות מדומה שמאפשר ליהנות מעולם ה-VR. זוהי מתנה מסקרנת מאד בתחום ג’אגדטים והיא מתאימה מאד לכל מי שחוגג שמחה אישית ואם מדובר באבא לילדים, גם הם ישמחו ליהנות מהמכשיר הייחודי. כמו כן אפשר לרכוש לו משחקים שיהיה לו נחמד לשחק עם החברים כשהם באים לבקר. האופציות הן משחק שש בש, ערכת פוקר כדי לשחק כמו בקזינו מעבר לים, רולטת שתייה שמשלבת את משחקי המזל עם שתיית צ’ייסרים עד קביעת הזוכה בתחרות.

מתנות איכותיות 

אפשר לקנות מתנות בטיב מעולה למטרות שונות, כמו לדוגמה תיק גב נגד גניבות ייעודי ללפ טופ אשר אין יכולת לפתוח אותו מחלקו החיצוני. לכן מי שמסתובב עם תיק כזה על הכתפיים אינו חושש ממצבים שבהם זרים יכולים לפתוח לו את התיק ולגנוב את התכולה הקיימת בו. כמו כן ערכת ברביקיו עבור מי שנוהג בדרך כלל לנפנף על האש, שואב אבק קטן לאוטו כדי לשאוב את כל הפירורים מהמושבים הקדמיים והאחוריים, או מצלמת ריגול זעירה למטרות שונות.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלחנות