זו לא ‘רק’ המתנה, זו דרך ההגשה

הענקת מתנה

פעמים רבות כאשר אנחנו רוצים להעניק לאדם שיקר ללבנו מתנה, הרי שאנו משקיעים משאבים רבים באופן ההגשה. הדבר יכול להתאפיין בעטיפת מתנה ססגונית וצבעונית אשר תהפוך את כל פתיחת המתנה למסקרנת ובעלת נוכחות, והדבר יכול גם להתבסס על דרכי הגשה רבות נוספות אשר יהפכו את כל המאורע לחגיגי ויוקרתי.

כאן בבסט גיפטס ריכזנו עבורכם בשיתוף עם חברת אור הפקות: https://orafakot.co.il/  המתמחה בעיצוב והדפסת אריזות מתנה מעוצבות, את הדרכים העיקריות והבולטות להגשתן של מתנות יפהפיות בפרזנטציה שעושה להן את הכבוד הראוי.

מתנה עטופה במארז מותאם

נשים לרגע בצד את העטיפה הרגילה, הרי שניתן להגיש כל מתנה באמצעות מארז המותאם אך ורק לה.

כיום ניתן לרכוש אריזות מתנה המותאמות במיוחד עבור מיני מתנות שונות דוגמת כלי בית, יינות מובחרים, שוקולדים ועוד.

רבות מחנויות המתנות, חנויות היינות וכיוצא בהן, מאבזרות את עצמן מבעוד מועד עם מארזים המותאמים באופן אישי אל המתנה, ובכך הן מאפשרות לנו ליהנות משלל של אפשרויות נפלאות ומסוגננות היטב.

הקפידו לשאול אם ישנם מארזים מותאמים, והרי לכם דרך הגשה של מתנה שבהחלט יוצאת מגדר הרגיל, שוברת את השגרה ויוצרת חוויה הוליסטית של סקרנות והתרגשות כבר מן השלב הראשון.

מגש מתנה ארוז

דרך נוספת ונפלאה להגיש מתנה הוא באמצעות הנחתה על גבי מגש מעוצב ועטיפתו בניירות שקופים כגון צלופן עם שלל קישוטים שונים.

אמצעי נהדר להקנות למתנה מראה יוקרתי במיוחד, הוא עם מגש עץ מסוגנן בכפריות נהדרת וריח עץ שאין שני לו. את המתנה תוכלו לקשט ולעטר סביב עם שלל קישוטים שונים כמו שוקולדים מובחרים, דברי מתיקה נוספים, קישוטים המזכירים המתכתבים עם הקו העיצובי של הטבע והכפריות כגון אצטרובלים משומרים היטב עם עלים מיובשים ומעוטרים ועוד.

כדאי גם לדעת כי רבים ממארזי המתנה מאפשרים לנו את החופש ליצור מתנה במו ידינו עם מגוון רחב של פריטים המתכתבים יחדיו יוצרים בהרמוניה מושלמת את אשר נרצה להגיש למקבל או מקבלת המתנה. תוכלו לשלב בין יין טוב לבין דברי מתיקה משובחים לבין שלל מתנות ופיצ’פקס קטנים.

שילובן של מתנות קטנות יחדיו ובעלות עיצוב המשתלב זה בזה, יכול בהחלט לייצר מתנה נפלאה ובעלת רושם לא פחות גדול מאשר זה של מתנה אחת ויחידה.

פריטים נלווים למתנה

זרי פרחים או בלונים מעוצבים הם דרך נוספת שעמה תוכלו לשדרג את המתנה ולייצר נראות נפלאה יחד עם מחווה יפה.

פרחים היו ותמיד יהיו דרך נהדרת לבטא רגשות, ויחד עם המתנה, הרי שאתם מבטאים כאן יותר מכל את ההערכה, האהבה וההוקרה שלכם אל האנשים היקרים לליבכם.

ובחיפושכם אחר מתנה נהדרת לאנשים היקרים לכם, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה. הצוות של בסט גיפטס ישמח לעמוד לשירותכם.

תוכן עניינים

מתנות מומלצות
מאמרים נוספים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלחנות