מתנות לאוהבי אלכוהול

יתרונות של מתנות לאוהבי אלכוהול

יין הוא בדרך כלל מתנת קבלת פנים. זה נתפס כמשהו שקשור ליוקרה או למעמד. לעתים רחוקות אתה צריך להזיע כדי לתת למישהו לשתות, כי גם אם הוא לא שותה באופן קבוע, הוא עשוי לשתות משקה או שניים באירועים מיוחדים.

למשל, אם אתם לא בטוחים מה להביא לארוחת ערב קבוצתית קטנה עם חברים וזרים, בקבוק יין לא יזיק. אבל בין אם אתם שוקלים לקנות סינגל מאלט סקוץ’ או לשמור על יין, שימו לב לסוג המשקאות החריפים או המשקאות החריפים שאתם מציעים.

מתן אלכוהול יכול להיות מסובך. “איך זה יכול להיות מסובך לתת שמפניה במתנה? איפה הדרמה של הענקת המתנות?”, אתם אולי תוהים. זה חוזר לתרבות, להיסטוריה ולהעדפה אישית סובייקטיבית.

האופי המסובך של מתנות מסוג זה

בארצות הברית, לסביבה המשפטית סביב אלכוהול יש רקע פוריטני. אלכוהול הוא אחד המוצרים המוסדרים ביותר בהיסטוריה של המדינה הודות לניסוי החוקי של האיסור בשנות העשרים השואגות. בהתאם למקום מגוריכם, מכירת אלכוהול עשויה להיות אסורה בימים, באזורים וזמנים מסוימים.

בנוסף לאופי הטאבו של אלכוהול כמתנה, אתגר נוסף לנותני מתנות הוא קשת הבחירות המסחררת. האפשרויות שלך הן אינסופיות – מיינות בעלי גוף מלא ועד לבנים מבעבעים, סיידרים ומשקאות חריפים, משקאות חריפים ועד ויסקי וברנדי, שלכולם יש תת-זנים שונים שעשויים להתאים או לא להתאים להעדפת קבלת הפנים שלך של האדם.

בעוד שהסיבה העיקרית שאתה קונה משקה אלכוהולי במתנה היא העדפתו של המקבל, הנה כמה טיפים למתנה באירועים מסוימים.

מתנות לאוהבי אלכוהול ליום הולדת

תחשבו מה חוגגי יום הולדת אוהבים. מארזי אלכוהול ליום הולדת הם תמיד מתנה מעולה. אם הם מעדיפים משקה אלכוהולי ספציפי – יין, בירה, ברנדי, וויסקי – חפשו מהדורה חדשה, מעניינת או מוגבלת כדי לייחד אותו. המחירים עבור יינות אלו הם מעל הממוצע.

בנוסף, הוספת כמה תוספות יכולה להפוך את מתנת יום ההולדת שלך לבלתי נשכחת אפילו יותר. אם אתה מספק יין, חפש כוס יין שעוצבה להפליא כדי להתאים לסוג היין שאתה מביא. עבור בירה, אתה יכול לקנות בירה מלאכה עם כוסות בירה בהתאמה אישית. זו עבודה נוספת, אבל החוגג יעריך את ההתחשבות שלך.

חנוכת בית או ארוחת ערב

כשאתה שותה במסיבה, זכור שני דברים:

מתנות לאוהבי אלכוהול הן עבור המארח, לא עבור האורח.
רוב הסיכויים שהמארח לא יאכל את המתנה שלך ביום שתיתן אותה.
בירה ויין או מארז כוסות וויסקי הם לעתים קרובות אידיאליים עבור תרחישים אלה, מה שמאפשר יותר מקום בתקציב שלך. אם תבחרו בבירה, קל יותר להשיג בירת מלאכה מקומית. אם אתם מביאים יין, יש שפע של יינות אדומים, לבנים או רוזה טובים לבחירה. את המתנות שלך לא צריך לארוז בקפידה, במיוחד אלה עם בקבוקים יפים. פשוט שים את תג המתנה או הבקבוק בשקית יחד עם כוס היין או ספל הבירה שלך בצורת צבעוני או כוס החצי ליטר.

אבני דרך: חתונות, ימי נישואין, ועוד

המתנה שלך צריכה לשקף את החגיגה המיוחדת; לכן, או שאתה מחפש נקודת פרמיום או שאתה מקולקל. למרבה המזל, לא תמיד צריך להפגיז באירועים כאלה. נצלו את ההזדמנות כדי לתת הכל כאשר אתם קונים מתנות לאוהבי אלכוהול. אקסטרווגנטי כמו בחירת האריזה והאלכוהול.

יין מבעבע מיושן הוא תקן הזהב לחתונות וימי נישואין. אם אתם רוצים להרשים את הנמענים שלכם, מצאו בצירים שמתאימים לבצירים החשובים לחגיגה שלהם. אביזרים כמו כוסות זריקה וחלילי שמפניה מקובלים, אך הימנעו מגניבת המתנה העיקרית שלכם. יין צריך להיות הכוכב של התוכנית, והוא צריך לשקף את אבן הדרך אותה חוגג הנמען.

מתנות לאוהבי אלכוהול לחג

עונתיות היא הדרך הטובה ביותר למצוא מתנות פוטנציאליות לחג, במיוחד אלכוהול. לדוגמה, כמה בירות נרקחות במיוחד עבור כל עונה ומהוות תוספת נהדרת לכל מסיבת חג.

שקול זיווג מזון בעת בחירה. במהלך עונת החגים הקרירים יותר (חנוכה), תוכלו לטעום יותר יינות מועשרים, משקאות חריפים ויינות נועזים. מצד שני, במהלך החודשים החמים עדיף לחגוג את החגים ביינות קלים יותר, כמו לבנים ורוזה.

למרבה המזל, אתם לא צריכים להשתבש בבחירת יין לחג. יין לבן חצי יבש מומלץ במחיר בינוני הוא עדיין בחירה טובה למסיבות, אך הימנעו ממותגים או סוגי אלכוהול נפוצים. אז למרות שזה מפתה לומר “כן” לעסקת קנה-אחד-קבל-אחד, אל תיקח את זה. אבל השאיפה לאיכות.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלחנות