מתנות לחג לעובדים – היתרונות לבית העסק

מתנות לחג לעובדים

אין מעסיק או מעסיקה שאינם נוהגים לקנות מתנות לחג לעובדים שלהם לרגל בואם של החגים והמועדים השונים. לצד העובדה כי מדובר בנוהג שגור למדי, הרי שאין זהו סוד כי רכישתה של מתנה לעובד או לעובדת מאפשרת לשפר את שביעות רצונם ממקום העבודה, לחזק את הקשר והנאמנות אל מקום העבודה ויעדיו העסקיים ולאפשר סביבת עבודה נעימה יותר ופרודוקטיבית הרבה יותר.

ישנם מעסיקים ומעסיקות המבקשים לרכוש מתנות לעובדיהם גם מחוץ למועדים השגורים. דוגמת ראש השנה ופסח, לרבות ימי ההולדת של העובדים וכן הישגים בולטים של כלל הצוותים. או לחילופין, של איש / אשת צוות שהשקיעו מעל ומעבר למען המטרה.

כאן ריכזנו עבורכם מספר יתרונות שרק ידרבנו אתכם אף יותר לרכוש מעת לעת מתנות לעובדיהם, וכל זאת מתוך ראייה רוחבית כלל מערכתית הלוקחת בחשבון את היתרונות שבית העסק עצמו יקצור.

טיפוח תרבות ארגונית חיובית

הענקתם של מתנות לחג לעובדים הם ביטוח מוחשי של הכרת תודה והערכה. כאשר עובדים חשים מוערכים, המורל והמוטיבציה עולים בהתאמה. וזהו אלמנט חשוב שכל מעסיק צריך לקחת בחשבון.

תרבות ארגונית חיובית נובעת ממנעד רחב של פרמטרים שונים, וביניהם רכישת מתנה. היא מקדמת תחושת נאמנות בקרב הצוותים, ועל-ידי הכרת תודה במאמצים העילאיים שעושים הצוותים. כך ניתן ליצור ולטפח תרבות המשמרת כישרונות מובילים ומטפחת את הדור הבא בבית העסק.

הגברת הפרודוקטיביות עם מתנות לחג לעובדים

ברכישת מתנות גם מעבר למועדי וחגי ישראל, הרי שאנו מעניקים לעובדים שלנו את ההכרה והתגמול בעבודתם המאומצת. בקרב עובדים שחשים כי מכירים בהשקעתם, גוברים הסיכויים שיהיו מעורבים אף יותר בפרויקטים השונים ושיבקשו לעשות כל שנדרש על מנת לעמוד ביעדיו של בית העסק.

רכישת מתנה לעובדים, שולחת מס עוצמתי שתרומתם מוכרת ומוערכת על-ידי הארגון כולו. היבט שכזה מקבל אף משנה תוקף בקרב ארגונים גדולים ורחבי ממדים. בהם ישנו קושי מסוים לייצר תחושת משפחתיות.

מתנות לחג לעובדים כהוצאה מוכרת לעסק

תקנות מס הכנסה מאפשרות לכל עסק להעניק לעובדיו מתנות עד לתקרה שנתית מסוימת. את תקרה זה מומלץ לבדוק מדי שנה ושנה אל מול המשרד לשירותי רו”ח שמלווה את העסק.

תקרות אלו נכונות הן עבור מתנות לעובדים, והן עבור מתנות ללקוחות בית העסק ולספקים. באופן הזה, הוצאות אלו יכולות להיחשב כהוצאה מוכרת לעסק ואף לסייע רבות בהפחתת תשלום המס השנתי.

באופן הזה, מעסיקים מרוויחים הן את נאמנות העובדים ואת חיזוק הקשר שלהם אל מול הארגון. כמו כן, להפחתה בלתי מבוטלת בהוצאות המס. היבט שגם יכול להילקח בחשבון עם סיומה של שנת המס הנוכחית, וברכישת מתנות רגע לפני בואה של השנה הבאה.

לסיכום

בשוק התחרותי העסקי של ימינו המתאפיין בדינמיקה מהירה ומסחררת. הרי שחיזוק הקשר עם העובדים, ניתן לעשות זאת באמצעות מתנות לחג לעובדים. כמו כן, באמצעים נוספים ורבים כגון ימי גיבוש עובדים, סדנאות לעובדים או שיחות חתך. שיחות אלו נועדו להבין את שביעות רצונם של העובדים. ע”י ביצוע פעולות אלו תוכלו לייצר סביבת עבודה פרודוקטיבית, מכילה ונעימה העומדת ביעדים.

תוכן עניינים

מתנות מומלצות
מאמרים נוספים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלחנות