מתנות מיוחדות לילדים לחדר השינה

מתנות מיוחדות לילדים

הממלכה הקסומה של הדיירים הצעירים היא מרחב שהוא גם מקלט רגוע וגם זירה מרתקת לגדילה והתפתחות שאפשר לשדרגה עם מתנות מיוחדות לילדים. בבואכם לתכנן ולעצב חדר ילדים, כדאי לקחת בחשבון שהאור משחק תפקיד מכריע.

מדליק ופרקטי – לעצב בדרך הנכונה את החדר עם מתנות מיוחדות לילדים

האור בחדר הילדים מכוון את הטון לכל פעילות לאורך היום ובכל שלב בהתפתחות הילד וחיוני ביצירת האווירה המושלמת: הוא יכול ללבות את הדמיון בעת משחק ולסייע בריכוז בזמן למידה וליצור תחושה של שלווה כשמגיע זמן למנוחה.

אפשר החלט לשחק אתו – לכוון אותו כך שיתאים לכל זמן ומצב רוח ובכל מקרה, חשוב לבסס בחדר ילדים שלושה מקורות אור, שכל אחד מהם הוא בעל תפקיד ייחודי: ראשית, תאורה כללית המפיצה אור רך ואחיד בכל החלל, בין אם באמצעות נברשות מעוצבות בחדרים מרווחים או גופים שטוחים בחללים קטנים יותר.
שנית, תאורה פונקציונלית הממוקדת באזורים ספציפיים כגון פינת למידה, אזור משחק או מיטה, באמצעות מנורות שולחן או מנורות קיר ושלישית, תאורת אווירה עדינה המדגישה פריטים מיוחדים כמו יצירות אמנות של הילד או אלמנטים דקורטיביים, בין אם באמצעות ספוטים או רצועות לד.
שימו לב שיש להתחשב במיקום אסטרטגי של הגופים כדי לא להגביל את חופש התנועה בחדר ולהקפיד גם להאיר את כל הפינות להגברת תחושת הביטחון של הילדים.

אם כך, האור באמת חשוב לחיי הילד ולכן מתנה נהדרת לחדר ילדים היא של מנורות לילה כאשר יש הרבה מאוד גופים מעוצבים בצורת דמויות אהובות, כוכבים זוהרים או חיות חמודות ליצירת אווירה של רוגע ושלווה המסייעת בהירדמות ושנת לילה טובה וכמובן אלה הם גופים שמוסיפים טוויסט מדליק לחדר. הנה כמה הצעות שוות במיוחד:

כמעט מגיעים לירח

דמיינו חדר ילדים שהופך לחלל קסום בלחיצת כפתור. זה בדיוק מה שיקרה בזכות מתנות מיוחדות לילדים בדמות מנורת הלילה המיוחדת בדמות אסטרונאוט המקרינה על הקירות וגג החדר מופע מרהיב של ערפיליות וכוכבים, ביצירת אווירה שקטה ומרגיעה. עם תבניות הקרנה שונות, המנורה מאפשרת לילד לשנות את מראה החדר לפי מצב רוחו. השליטה קלה ונוחה, בין אם באמצעות כפתורים על המכשיר עצמו או שלט רחוק, המאפשרים לבחור בין אפקטים שונים, לשלוט בעוצמה ואפילו להגדיר טיימר לכיבוי אוטומטי. מעבר להיותה מקור אור, המנורה היא גם פריט עיצובי מקסים. דמות האסטרונאוט החמודה מוסיפה נגיעה של הרפתקה לחדר, כאשר ראשו המסתובב מאפשר להפנות את ההקרנה לכל כיוון רצוי. הגמישות של המנורה מאפשרת שימוש בה במגוון מצבים.

קרוב לשמיים עם מתנות מיוחדות לילדים

אופציה נוספת היא של מנורת כוכבים צבעונית המעניקה חוויה קסומה של שמי לילה בתוך החלל. עם יכולת להקרין נקודות בהירות וחזקות על הקירות והתקרה, היא יוצרת אשליה מרהיבה של מעין כדור זכוכית מואר. המנורה מצוידת במנגנון סיבוב של 360 מעלות המאפשר בעצם להפיץ את האור בכל רחבי החדר. היא משמשת לא רק כתאורת לילה רכה, אלא גם כמקרן של ירח וכוכבים והדיירים הצעירים נהנים בעקבות כך מתחושה של שינה נעימה וגם מתחושה של קרבה לגרמי השמיים.

הכי מואר – בבית

דמיינו מתנות מיוחדות לילדים של תאורה שמעוררות את הדמיון ומביאות קסם לחדר הילדים. זוהי מנורת HOME, יצירה ייחודית שנראית כאילו נלקחה היישר מסרט אנימציה מרהיב. במרכזה, בית עץ זעיר מרחף באוויר, נישא על-ידי אשכול של שמונה בלונים ססגוניים. כל בלון הוא למעשה גוף תאורה קטן, המפיץ אור עדין וצבעוני בחלל. המנורה מגיעה עם סט של שמונה כדורי זכוכית בגוונים מגוונים – צהוב שמח, ורוד רך, כחול שמימי ולבן טהור.

תוכן עניינים

מתנות מומלצות
מאמרים נוספים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלחנות