איך לבחור מתנות קטנות לצוות עובדים

מתנות קטנות לצוות עובדים

במאמר זה תגלו איך לבחור מתנות קטנות לצוות עובדים. בחברות רבות, קליטת עובד חדש היא אירוע מורכב שמחייב תשומת לב. הליך האיתור והמיון גובה לא מעט משאבים מכל עסק, ובדרך כלל יש עלות מסוימת גם להבאת האדם שהצטרף לכוח האדם הקיים לרמה הנדרשת – בין אם מדובר בהכשרה של ממש ובין אם בלימוד תוך כדי עבודה. בהתאם מובן לחלוטין הרצון של מעסיקים ומנהלים לשמר עובד חדש, על-מנת לא להידרש לכל ההשקעה הנ”ל. מתנות לעובדים חדשים הן דרך מצוינת להציג יחס חם ורצון טוב. כדאי כמובן לבחור אותן באופן מושכל, ובפרט ליישם את הטיפים בעמוד זה.

מתנות קטנות לצוות עובדים מייצרות אימפקט משמעותי

הכלל הראשון שחשוב לזכור כשבוחרים מתנה לעובד חדש היא שהגודל, או ליתר דיוק תג המחיר, לא קובע. גם מתנה “קטנה” יכולה לשמח מאוד עובד חדש ונרגש, ולהעביר לו את המסר הרצוי – אנחנו שמחים שהצטרפת אלינו ומתחייבים ליצור עבורך את סביבת העבודה הטובה ביותר האפשרית. כך לדומה תוכלו להעניק לעובד או לעובדת חדשים אוזניות בלוטות’ מסוגננות, סט סכיני מטבח איכותיים, מטען נייד לסמארטפון שתמיד מהווה מתנה פרקטית מאוד, ועוד דוגמה למתנה קטנה וחביבה במיוחד היא לוח שחמט שכולל גם אביזרים ליין.

התאמה לאופי העובד או העובדת

הדגש השני בבחירת מתנות קטנות לצוות עובדים הוא התאמה מדויקת למאפיינים הספציפיים של העובד או העובדת. למשל, אם מדובר על גבר נשוי עם ילדים תוכלו לתת כמתנה פאזל חלל או מכונית פעלולים המופעלת באמצעות שלט מתקדם – מתנות שהופכות לזמן איכות אמיתי של העובד עם הילדים שלו, ובמקביל משדרות לו שאתם זוכרים שהוא גם אבא ולא רק עובד, כלומר אכפתיות אמיתית.

מתנות קטנות לצוות עובדים עם מיתוג = מתנה עם ערך מוסף

עוד המלצה היא למתג את המתנה שנבחרה. הסיבה לכך פשוטה: כל מתנה היא גם הזדמנות להציג את החברה באור מחמיא במיוחד, מעבר להענקת השי עצמו. אם לדוגמה בחרתם בשואב אבק נייד לרכב, והוספתם לו את שם החברה ואת הלוגו שלה, כל מי שייחשף למכשיר יזהה מיד את המקור שלו ויזהה את החברה שלכם עם ערכים חיוביים כמו נתינה, רצינות, השקעה, ניקיון ועוד. למעשה, מתנות לעובדים עד 50 ש”ח עם מיתוג הן שטח פרסום משתלם במיוחד וחבל לא לנצל אותו.

איכות ללא פשרות

כלל נוסף בבחירת מתנות קטנות לצוות עובדים – גם במסגרת קליטת עובד חדש וגם כשהמטרה היא שי לחג לעובדים הוותיקים – הוא לא להתפשר על איכות המוצר הנבחר. אנחנו חיים בעידן שבו העולם מוצף בלא מעט פריטים זולים אבל גם נחותים. מתנה כזו, שמן הסתם תחזיק מעמד זמן קצר בלבד, לא רק שלא תספק את התועלת המצופה ממנה אלא אף עלולה לגרום נזק – וחבל. מתנה איכותית, שנרכשת מחברה רצינית ו-ותיקה, תשמח באמת את העובדים וכך תספק תועלת מלאה גם לחברה.

תוכן עניינים

מתנות מומלצות
מאמרים נוספים
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהלחנות